سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
هرگاه خداوند متعال، بنده ای را دوست بدارد، نقطه ای سپید در قلبش پدید می آورد، گوش های قلبش را می گشاید و فرشته ای بر او می گمارد، تا بر راه راستْ استوارش دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
« دلتا »

  نویسنده: Cilex  
 

شاهزاده ایرانی از همان اولی که آمد که در داس اجرا میشد، جای خود را در دل بازی دوستان باز کرد و به عنوان یکی از بهترین بازیهای زمان خود شناخته شد.این بازی  با مضمون و داستان دوست داشتنی که داشت یک بازی زیبا برای سیستم عامل داس محسوب میشد. داستان به جایی مربوط میشود که فردی ظالم پرنسس را میرباید و برای آزادی او زمانی تعیین میکند.حال پرنس باید قبل از اتمام زمان لحاظ شده به محل برسد و او را نجات دهد.البته این داستان ساده مربوط به نسخه داس میشود. این بازی که نسخه های 1 و 2 دارد، هم زمان برای xbox, ps2 و pc عرضه شد که با استقبال چشمگیری مواجه شد.

حرکات قهرمان بازی بسیار وسیع میباشند و بازیکن را در کنجکاوی قرار میدهند.شما در بازی با هیولا های تخیلی بازی نبرد میکنید که کشتی را تسخیر کرده اند.حال آنکه این هیولا ها سرکرده ای دارند که شما در طول بازی با ایادی او خواهید جنگید. این بازی در نمایشگاه E3 بسیار مورد استقبال قرار گرفت و فروش بالایی داشت.این بازی محصول شرکت Ubisoft است که محصولات بسیار خوب دیگری هم دارد.

پرنس ایران این حس را به انسان القا میکند که سازندگان بازی درصدد نمایش ایرانی خوب هستند.ایران و ایرانی که در زمانهای پیش از این میزیستند در نظر غربی ها بسیار بهتر و دوست داشتنی تر از حالا هستند.غربی ها در این بازی پیشینه مشرق زمین را با تخیلات و سوژه های خود(هیولاهای و چیزهایی مثل عنکبوت عظیم الجثه!) قاطی کرده و در نسخه پیشرفته آن عرضه کرده اند.

در پایان بگم که آماده تبادل لینک و لوگو با بروبچ باحال هستم و لطفا نظرتون رو هم در مورد این نقد بگید.با تشکر


 
   
سه شنبه 84 شهریور 8 ساعت 10:32 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  دلتا
.:*مدیر باید برود....*:.
مربی جدید تیم ملی:دلتا
همسایه آزاری 2 - پرنس
شاهزاده ایرانی
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

139456: کل بازدید

0 :بازدید امروز

7 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
« دلتا »
Cilex
یک موجودی هستم که به دو چیز بیشتر از هرچیز علاقه دارم یکی بازی و دیگری فوتبال! و انسان از دو چیز هرگز سیر نمیشود یکی علم و دیگری ثروت.
 
لوگوی خودم
« دلتا »
 
عکس رفقام
 
رفقام
 
 
 
اشتراک