سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
« دلتا »

  نویسنده: Cilex  
 

سلام دوستان گلم

حسین آقا گفته بود که یک کرک براشون قرار بدم تو وبلاگ من هم اطاعت امر کردم و این پایین میتونید کرک بازی Neighbours from hell 2 رو دانلود کنید.این نکته رو عرض کنم که این فایل مال بازی منه و امتحان شده است.

دانلود

یا

دانلود

کرک رو دانلود کردین؟حالا رمزهای Prince of persia اونم مال داس:

برای عمل کردن بازی، بازی رو با کامند لاین prince megahit یا prince improved شروع کنید و این کدها رو تو بازی بزنید:

پریدن از مرحله:...........:Shift+L
صحنه وارونه:..............:Shift+I
جان اضافی:...............:Shift+T
بدون جان:..................:Shift+K
سلامتی:....................:Shift+S
کشتن دشمن از راه دور:K
رستاخیز:....................:R
نمایش کد:...................:C

تا بعد خداحافظ


 
   
جمعه 84 شهریور 18 ساعت 6:15 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  دلتا
.:*مدیر باید برود....*:.
مربی جدید تیم ملی:دلتا
همسایه آزاری 2 - پرنس
شاهزاده ایرانی
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

139446: کل بازدید

5 :بازدید امروز

8 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
« دلتا »
Cilex
یک موجودی هستم که به دو چیز بیشتر از هرچیز علاقه دارم یکی بازی و دیگری فوتبال! و انسان از دو چیز هرگز سیر نمیشود یکی علم و دیگری ثروت.
 
لوگوی خودم
« دلتا »
 
عکس رفقام
 
رفقام
 
 
 
اشتراک