سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
« دلتا »

  نویسنده: Cilex  
 

ها ها... تعجب نکنیند چون من از امروز مربی تیم ملی فوتبال 2000 به بالای پلی استیشن 1 شدم!!

قراره با بروبچ عازم شیم به مسابقات بین المللی PS1F world cop که در کشور محترمه(الکی) آمریکا برگزار میشه.کیف کردین نه؟میدونین چیه؟قرار بود اولین دوره اش تو جاپون باشه خوب هر چی باشه اونا  این فوتبال رو ساختن دیگه.ولی آمریکاییها رو که میشناسین سرتقبازی درآوردند و کلی هم جاپون محترمه رو تهدید کردن که اله میکنیم و به له میکنیم.آخرش هم جاپونیا تسلیم شدن و گفتن عیب نداره نوبت ما هم میشه داش بوشی!راستیاتش این امریکاییا نیمیدونن فوتبال چیه.آقا جون برو کشکتو بساب(بمبهای هسته بده به ازرائیل).خداییش تیم ملی درست حسابی هم ندارنا.یکیش موهاشو آتش فیشانی زده اون یکی کچله....از حاشیه بگذریم و به متن آییم.

هدفم چی بود این بود که میخام به شما آموزش فوتبال بدم.ببینم حتما دیگه فوتبال تو کلوپ بازی کردین دیگه آره؟اونایی که اینکاره اند گوش کنن.همونطور که مستحضرید شرکت konami این بازی رو ساخته البته به سبکی نو و جالب.قبل از سری بازیهای winning eleven فوتبالهای دیگه ای هم وجود داشت ولی به اندازه این قدرتمند نبود.ما در مورد آخرین ورژن این بازی صحبت میکنیم.

شروع بازی:
در ابتدا چند گزینه است که خودتون شناساییش کنین چون به من مربوط نیس!مثلا رفتیم تو بازی.بازی یه تنظیمات استانداردی داره که اگه میخاین بیاین تیم ملی باید اونجور بازی کنین.اولا سرعت بازی تا آخر! بعد هم دوربین رو
wide کنید.
دکمه ها:
ضربدر:پاس دادن(در حالتی که توپ از آن شماست)-گرفتن توپ(توپ در دست حریف است).
دایره:سانتر بلند(توپ دست شما)-تکل(توپ دست حریف)
مثلث:پاس عمقی(توپ دست شما)-بیرون آمدن دروازه بان از دروازه(توپ دست حریف)
مربع:شووووت!(دست شما)-گرفتن توپ توسط بازیکن غیر تحت کنترل شما(توپ در دست حریف)
دکمه های جهتی:اینارو نمیدونم به چه دردی میخورن!
Start:توقف بازی و منو
Select:در حالت عادی کاری نمیکنه.
L1:وقتی توپ درست حریف است بازیکن تحت کنترل را عوض میکند.
L2:تنظیمات تاکتیکی.
R1:دویدن با سرعت
R2:تاکتیک.....
نکته روانشناسی:وقتی که بازی میکنین و به اصطلاح طرف رو خفه کردین!وقتی میخاین توپ رو از وسط زمین شروع کنید سریعا به سمت دروازه حریف از همونجا شوت کنین.این کار باعث میشه امیدواریهایی که درش ایجاد شده کلا خورد بشه!چون با این کار خاطرات بد! بازی رو به رخ حریف میکشین..دکترما.دکتر دلتا
اصلا وایسین ببینم من چرا اینا رو میگم؟شما که اگه اینارو بلد نباشین نمیزاریم از جلوی درب هیئت تیم ملی رد بشین چه برسه به عضویت!

پس نتیجه میگیریم که همه اینایی که گفتم کشک بودن!شما خودتون باید برین یاد بیگیرین بیاین و تقاضای عضویت در تیم ملی رو بکنین.اگه نکنین هم میشه چون تیم ملی در کار نیست!


 
   
شنبه 84 شهریور 19 ساعت 10:27 صبح

<      1   2   3   4   5      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  دلتا
.:*مدیر باید برود....*:.
مربی جدید تیم ملی:دلتا
همسایه آزاری 2 - پرنس
شاهزاده ایرانی
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

139453: کل بازدید

4 :بازدید امروز

8 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
« دلتا »
Cilex
یک موجودی هستم که به دو چیز بیشتر از هرچیز علاقه دارم یکی بازی و دیگری فوتبال! و انسان از دو چیز هرگز سیر نمیشود یکی علم و دیگری ثروت.
 
لوگوی خودم
« دلتا »
 
عکس رفقام
 
رفقام
 
 
 
اشتراک