سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
گناهى که پس از آن مهلت دو رکعت نماز گزاردن داشته باشم مرا اندوهگین نمى‏دارد . [نهج البلاغه]
« دلتا »

  نویسنده: Cilex  
 

سلام دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.میخوام بعد از این برای این که حق پلی استیشن و پلی استیشن دارها ظایع نشه و برای اون هایی که تازه خریدند مفصلا در این مورد صحبت کنیم.چون مال خودم خونگیه پس از این پلی استیشن صحبت خواهیم کرد:

اول کمی در مورد Game shark براتون توضیح میدم:

معرفی: شاید بعضی از شما ها با گیم شارک آشنا باشید ولی در مجموع یه نوع کد تقلب غیر کلاسیکه.بزارین توضیح بدم تا منظورم رو بهتر بفهمین.وقتی شما CD رو تو دستگاه قرار میدین اطلاعاتی از قبیل مقدار جان،گلوله،اعتبار و از این جور چیز ها توی حافظه دستگاه قرار میگیره.Game shark در حقیقت مستقیما اونها رو دستکاری میکنه و به شکل دلخواه شما در میاره.به این فناوری تو آمریکا میگن:Game shark.

منظور از کد چیست:کد چنتا حروف دوتیکه است که بر مبنای 16(1،2،3،4،5،6،7،8،9،A،B،C،D،E،F) هست که قسمت اول هشت تا و قسمت دوم چهار تا هستند.(تو پلی استیشن 2 هر دو قسمت هشت تا هستند).

Game shark اطلاعات رو منجمد نمیکنه بلکه هر ثانیه اون رو به حالت خواسته شده برمیگردونه پس احتمال این وجود داره که جون بازی یا هر چیز دیگه یه دفعه کم بشه وGame shark هم عمل نکنه.

CD Game shark:این کدها به واسطه یه CD وارد بازی و حافظه دستگاه میشه.این CD انواع نسخه های مختلف داره ولی بهتره شما از نسخه 2.2 یا قویتر از اون استفاده کنین.شاید این سوال پیش بیاد که این یارو CD چه جوری عمل میکنه.باید به صورت اجمالی بگم که این CD رو اول میندازیم،عملیات رو روش انجام میدیم،در میاریم،CD بازی رو میندازیم،کیف میکنیم آخرشم غول رو میکشیم.به همین راحتی!

بعدا در مورد Memory Card با هم صحبت خواهیم کرد.

خوش بین باشیم...یا علی.


 
   
یکشنبه 83 آذر 8 ساعت 11:37 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  دلتا
.:*مدیر باید برود....*:.
مربی جدید تیم ملی:دلتا
همسایه آزاری 2 - پرنس
شاهزاده ایرانی
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

139582: کل بازدید

8 :بازدید امروز

4 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
« دلتا »
Cilex
یک موجودی هستم که به دو چیز بیشتر از هرچیز علاقه دارم یکی بازی و دیگری فوتبال! و انسان از دو چیز هرگز سیر نمیشود یکی علم و دیگری ثروت.
 
لوگوی خودم
« دلتا »
 
عکس رفقام
 
رفقام
 
 
 
اشتراک