سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
دانش را بطلبید و آن را با بردباری و وقار زینت دهید و برای آن کس که به او دانش می آموزید ، فروتنی نمایید . [امام صادق علیه السلام]
« دلتا »

  نویسنده: Cilex  
 
سلام بی سلام.امروز با دست پر اومدم بگیر ریخت..مواظب ب‍ــــــــاش! بدون هیچ حرف مضخرف و اضافه ای میرم سر اصل مطلب.کی دلش میخواد به یاد قدیم چنتا بازی توپ سگا بازی کنه؟ها؟
آره همینجا.اینم هدیه من به شما در عوض مدتی که نبودم.بهترین بازیهای سگا رو که خودم قبلا و الان کلی بازی کردم میزارم تو وبلاگ تا حال کنین.خیلی بازیای توپ عالی و یکی هستن.واسه دانلود این حیونیا کافیه روش کلیک کنی تا یه پنجره باز بشه بعد تو اون پنجره لینک مستقیم دانلود هم که تابلوی دیگه.البته برای این بازیا باید امولاتورش رو داشته باشین.اگه نداشتین بگین لینکش رو تقدیم کنم.
هر لینک که کار نکرد بگین تا تصحیحش کنم.اینم بگم اگه دانلودشون نکنین نصف عمرتون بر فناست!تقدیم با عشق! به همه عزیزانم(چه رمانتیک شد):



خوب این اولین مطلب من در تاریخ جدید بود میبینید آدم شدما.آقـــــــــــا بیـــــن شما هیچ کسی بازی، بازی نمیکنه؟یا فکر میکنین بزرگ شدین؟یا فکر میکنین...... و از این جور قضایا.از این به بعد رمز و ترینر و راهیافت و رهیافت و راهیاب بازی ها رو خواستیم در خدمتم.جون من رودروایسی نکنین.امیدوارم اینارو دانلود بکنید و ضمنا بخش دانلود آباد رو هم برداشتم چون دیوانه بود و به جاش یه ساعت خوشگل گذاشتم.هر کس هم که ازش خوشش بیاد میتونه برش داره اینم لینکش برای رفع اتهام خساست:
http://home.ripway.com/2005-1/236926/clock.swf
حتما اینهارو دانلود کنید چون هم حیفه و هم خون دل خوردم تا اینارو گلچین یا به عبارتی به‌چین کردم..چه شبهایی که نخوابیدم...!نه شوخی کردم.ولی گذشته از این قضایا...خداحافظ و از کسانی که مجبورند منو تحمل کنند تشکر میکنم.


 
   
جمعه 84 تیر 31 ساعت 11:53 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  دلتا
.:*مدیر باید برود....*:.
مربی جدید تیم ملی:دلتا
همسایه آزاری 2 - پرنس
شاهزاده ایرانی
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

139482: کل بازدید

4 :بازدید امروز

4 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
« دلتا »
Cilex
یک موجودی هستم که به دو چیز بیشتر از هرچیز علاقه دارم یکی بازی و دیگری فوتبال! و انسان از دو چیز هرگز سیر نمیشود یکی علم و دیگری ثروت.
 
لوگوی خودم
« دلتا »
 
عکس رفقام
 
رفقام
 
 
 
اشتراک