سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی را که برای برادرانشروی در هم می کشد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
« دلتا »

  نویسنده: Cilex  
 

پس از یک سال اومدم.رفته بودم که اونجا بنویسم ولی بر سر مشکلاتی منو انداختند بیرون و گفتند:برو به همون قبرستونی که اومدی!البته دور از جون پارسی بلاگ روم به دیوار سوع تفاحم نشه.....

اول باید بگم که این وبلاگ با قبلی فرق خواهد کرد و مطلبهای به درد بخوری هم اینجا خواهید دید.روابط خارجه بهبود خواهد یافت و سیاستهای کلان وبلاگ بر ایجاد فضایی دوستانه در منطقه خواهد بود.و یک مسئله مهم هم اینکه هر کس دعوتنامه GMail میخواد تو همین وبلاگ بگه تا سریع السیر براش بفرستیم.رمز ممز هر بازی رو هم خواستین بگین.

حالا هم واسه اینکه موتور وبلاگ رو روشن کنم که خاک خورده یه بازی معرفی میکنم تا بخرین و حالشو ببرین:

Die Hard:Nakatomi Plaza

 

 

نام:جان سخت

سبک:داستانی،اول شخص

سازنده:SIERRA

ناشر:بینهایت!

این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخورداره یعنی شما میتونین با سیستمی متوسط از این بازی لذت ببرید.بازی بر محور یک داستان جالب استواره که انسان رو هر لحظه کنجکاو تر میکنه.قضیه از این قراره که همسر فردی به نام John McClane (قهرمان بازی) در ساختمان Nakatomi plaza  کار میکند.این ساختمان یک مجتمع تجاری است که متعلق به یک فرد ژاپنی است.امشب شب کریسمس است.John به دنبال همسرش Holly McClane به محل کار او میاید تا با او به مهمانی برود.ولی ازسرنوشتی که در انتظار او و همه افراد ساختمان است بی اطلاع است.....شما در نقش John به هتل میروید و پس از صحبت با منشی او به شما میگوید که همسرتان در طبقه 23 است.شما به آن طبقه میروید،همسرتان را پیدا میکنید ولی در این لحظه تروریستهای با برنامه،وارد ساختمان میشوند و در همه جای ساختمان جای میگیرند.شما از چنگال آنها میگریزید و به پلیس زنگ میزنید ولی پلیسهای احمق!لس آنجلس حرف شما را باور نمیکنند تا اینکه بعد از کلی صحبت یک افسر وامونده رو میفرستند.کم کم شما درباره هویت تروریستها چیزهایی میفهمید در حالی که هیچ اطلاعی از وضعیت همسرتان ندارید...........

خلاصه این که این بازی خیلی توپه یعنی آخر بازیای معماییه.حتما این بازی رو با کله برین و بخرین و بازی کنین اگه راهش رو هم پیدا نکردین کافیه مخ نازنینتون رو کمی به کار بکشید حتما راهش رو پیدا میکنین البته خود من هم توی مراحل پایانیش موندم ولی نگران نباشین من 80 در صد بازی رو رفتم و میتونم به شما در حل مشکلتون کمک کنم.

رمزهاش:

توی پوشه اصلی بازی یک فایل به نام autoexec.cfg هست.این فایل رو با برنامه notepad باز کنین و این سطر رو اونجا پیدا کنین"PlayerTakeDamage" "1".حالا اگه عدد یک رو بکنید صفر،جون شما نسوز میشه.تازه شم! اگه این سطر "PlayerClip" "1" رو صفر کنید گلوله هاتون نسوز میشه.


 
   
جمعه 84 تیر 10 ساعت 1:42 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  دلتا
.:*مدیر باید برود....*:.
مربی جدید تیم ملی:دلتا
همسایه آزاری 2 - پرنس
شاهزاده ایرانی
[عناوین آرشیوشده]
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

139496: کل بازدید

9 :بازدید امروز

9 :بازدید دیروز

 RSS 

 
آرشیو
 
درباره خودم
« دلتا »
Cilex
یک موجودی هستم که به دو چیز بیشتر از هرچیز علاقه دارم یکی بازی و دیگری فوتبال! و انسان از دو چیز هرگز سیر نمیشود یکی علم و دیگری ثروت.
 
لوگوی خودم
« دلتا »
 
عکس رفقام
 
رفقام
 
 
 
اشتراک